Шановні батьки!
Попередження дитячого травматизму - одна з найактуальніших проблем сучасності. Ви повинні створити безпечні умови життєдіяльності дітей, сформувати навички безпечної поведінки і вміння передбачити наслідки небезпечних розваг.
1.Життя в сім’ї з підлітком схоже на парний танець зі зміною ролей. Ви виступаєте то в ролі ведучого, то в ролі веденого, то в ролі авторитету, то в ролі “чайника”, нічого не розуміючого в сучасній молодіжній субкультурі. Причому ролі ці – не маски (головне – нічого не “грати”), а реальна готовність батька адаптуватися до постійно мінливої ситуації і настрою, гнучка позиція по відношенню до думок і поглядів власної дитини і повага до іншої окремої особистості.
Як можна підтримати свою дитину при виборі професії і яким чином родина впливає на ставлення підлітка до роботи.
Бути уважним до потреб дитини.
Демонструвати модель неагресивної поведінки.
Бути послідовним в покараннях дитини, карати за конкретні вчинки.
Покарання не повинні принижувати дитину.
Навчати прийнятним способам виразу гніву.
Давати дитині можливість проявляти гнів безпосередньо після психотравмуючої події.
Навчати дитину розпізнавати власний емоційний стан і стан оточуючих людей.
Розвивати у дитини здатність до емпатії.
Розширювати поведінковий репертуар дитини.
Відпрацьовувати навик реагування в конфліктних ситуаціях.
Учити малюка брати відповідальність на себе.
Навчіть вашу дитину всьому, що знаєте самі. Уважно стежте за своєю поведінкою, своїми діями на вулиці, в транспорті. Пам’ятайте, що ваша дитина завжди і у всьому бере приклад з вас, вчиться у вас. Тому постарайтеся подивитися на навколишній світ очима дитини, пояснити йому ті чи інші ваші дії і вчинки. Від цього буде надалі залежати поведінка дитини, здоров’я і життя вашого малюка.
Безпечній поведінці на дорозі треба вчити. Але завчені, як вірші, Правила не вбережуть дитину від біди. Тому поряд з вивченням Правил дорожнього руху треба діяти особистим прикладом.
Використовуйте будь-який відповідний момент для ознайомлення дітей з правилами вуличного руху.
У XXI столітті комп’ютери та Інтернет стали невід’ємним чинником існування не тільки дорослого суспільства, а й наших дітей. Що стосується дітей, то ті ж самі комп’ютери та Інтернет є не лише чудовим інструментом навчання та розваги, але, нажаль, ще приховують у собі реальну небезпеку.
Дитяче читання, виховання книгою –
найтонший, найсильніший поряд зі словом
учителя засіб впливу на душу дитини, підлітка.
В. Сухомлинський
У шкільному віці, коли становлення особистості школяра відбувається найбільш інтенсивно, самостійному дитячому читанні відводиться особлива роль.