У січні відбувся психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5-х класів до навчання», у якому взяли участь учителі-предметники, практичний психолог, соціальний педагог ліцею.
Класні керівники Целюх Т.Г., Грановська О.П., Додчук Н.С., Гордіюк М.М. познайомили присутніх із психолого-педагогічними характеристиками новостворених колективів п’ятикласників, педагоги закладу творчо працювали у групах: заповнювали анкети діяльності учнівських колективів, визначали позитивні якості колективів, проблемні питання, які потребують спільного вирішення, а також ознайомилися з відеороликом про відгуки п’ятикласників про навчання у ліцеї і їхні бажання.
Упродовж жовтня-грудня 2024 року керівництвом закладу у здійснено моніторингові дослідження у 5-х класах, метою яких було аналіз ефективності впровадження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа», визначення рівня адаптації учнів до навчання в школі ІІ ступеня, психологічної атмосфери в класних колективах, виконання режиму ліцею та єдиних вимог на уроках, створення сприятливих умов для навчання, виховання, розвитку компетентностей учнів, підвищення якості знань.
Психологом ліцею Кундеус І.С. проведено опитування батьків та психодіагностичне дослідження учнів, метою якого було вивчення ступеня й особливостей пристосування до нових соціально-педагогічних умов навчання. З метою вивчення взаємин дітей у колективах соціальним педагогом Смоляр І.С. було проведено соціометричне опитування п’ятикласників.
Результатом активної співпраці в рамках консиліуму стали практичні поради вчителям і батькам щодо успішної адаптації учнів 5-х класів до навчання у новому закладі, виявлення дітей, які потребують підвищеної уваги, підтримки та допомоги.