Layout

Cpanel

Підсумки роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою - Сторінка 2

Популяризації сучасних освітніх технологій, підвищенню ефективності навчально-виховного процесу, впровадженню інноваційних методів навчання сприяли проведені творчі звіти кафедр суспільно-природничих та фізико-математичних дисциплін, організовані на базі закладу обласні методичні заходи: семінар методистів української мови та літератури рай (міськ) методкабінетів (листопад, 2011), засідання обласної ради завідувачів кабінетами інформатики (вересень, 2011), засідання науково-дослідної лабораторії особистісно зорієнтованого навчання української літератури за участю кандидата педагогічних наук, наукового співробітника лабораторії літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України Анатолія Михайловича Фасолі (лютий, 2013), педагогічний міст між методистами, вчителями математики Рівного і Дубно (травень, 2013), науково-практичний семінар методистів географії та економіки районних та міських методкабінетів (жовтень, 2013), семінар педагогів соціальних (жовтень, 2013). Високу професійну компетентність під час проведення цих заходів показали Ульянова Г.О., учителі математики Бардецька Г.П., Скворцов О.В., Петрук Г.М., Скворцова С.С., учитель економіки Шеремета М.Ф., педагог соціальний Сопронюк С.Є.,  психолог Кундеус І.С.

На високому рівні організовувалися засідання предметних методичних об’єднань учителів міста.

Упродовж звітного періоду вивчався стан реалізації науково-методичних проблем, над якими працюють предметні кафедри, в результаті якого виявлено, що даний напрям роботи знаходиться на постійному контролі керівників кафедр, вибір проблемних тем проводиться аргументовано, обґрунтовується результатами діагностування, створені картотеки літератури з методичної проблеми, зібрано інструктивно-методичний довідковий матеріал. У практику роботи педагогічних працівників впроваджуються технології особистісно орієнтованого навчання, методи компетентнісного  підходу, технології проектного, розвивального та інтерактивного навчання, використовуються тренінгові технології як засіб розвитку особистості дитини. Дедалі більшого поширення набувають методи розвитку критичного мислення гімназистів, побудови навчального процесу на діалогічній, пошуково-дослідницькій основі.

У закладі за 5 років підвищили свою професійну майстерність під час курсової підготовки при РОІППО 58 педагогів, забезпечено методичний супровід атестації педагогічних працівників. Щорічно проводяться консультації, бесіди з учителями, що атестуються, надається практична методична допомога  з питань дотримання нормативно-правових вимог  під час проведення атестації.

У складі колективу гімназії зросла кількість педагогів, які удостоєні звання «старший учитель», «учитель-методист». Зменшилась кількість учителів І категорії, тому що присвоєно вищу, збільшується чисельність педагогів ІІ категорії (атестуються молоді колеги).

Підвищенню статусу вчителя у суспільстві, впровадженню ідей педагогічного співробітництва, інноваційних технологій, розвитку інтелектуального та творчого потенціалу всіх учасників навчально-виховного процесу сприяла участь педагогів у професійних конкурсах (Цимбалюк Л.С., Ульянова Г.О., Додчук Н.С., Боярська Л.П., Максимчук М.О., Колошкіна Т.В., Андросюк Л.Р., Осійчук В.М.).

Важливим показником професіоналізму вчителя є участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року». У 2011 році вчитель  Грановська О.П. перемогла в обласному етапі конкурсу у номінації «Образотворче мистецтво», а у 2012 році учитель Ульянова Г.О. стала дипломантом цього ж конкурсу у номінації «Українська мова та література».

Сплеском учительської видавничої творчості став конкурс-ярмарок педагогічних ідей  та інновацій, учасники якого щороку представляють методичні посібники та рекомендації з окремих предметів, матеріали з досвіду роботи. За 5 років видано 31 посібник, 17 з них відзначено на міському етапі, а лише 3 на обласному (посібники Максимчук М.О., Якути Г.І., Чужди О.В.).

Напрацювання наших педагогів друкуються на сторінках методичної періодики (розробки Ульянової Г.О., Боярської Л.П., творчі матеріали з досвіду роботи Якути Г.І.), на сайті «Записник сучасного вчителя» можна знайти роботи Цимбалюк Л.С.

В рамках реалізації держаної національної програми «Творча обдарованість» активізувалася робота з обдарованою учнівською молоддю. Керівниками кафедр розроблено програми роботи вчителів з обдарованими дітьми «У кожній дитині – талант» (на 2012-2016 роки).

Помітно зріс якісний показник результативності, участі гімназистів в обласних предметних олімпіадах. Якщо в минулих роках (2009, 2010, 2011) всього 4 призери, то в 2012 – 11 учнів, 2013, 2014 – по 13 призерів та переможців. Ось уже 3 роки постіль маємо переможця IV етапу предметних олімпіад із трудового навчання, переможців обласного конкурсу-захисту пошуково-дослідницьких робіт в МАН.

У багатьох педагогів гімназії сформувалася чітка система роботи з обдарованими дітьми: за 5 років підготували призерів олімпіад Колошкіна Т.В.(5), Осійчук В.М.(3),    Ясюк Л.В. (3), Шеремета М.Ф. (2), Косташ Г.М. (3), Цимбалюк Л.С. (3), Максимчук М.О. (4), Козловська С.І. (4), Петрук Г.М. (2), Целюх Т.Г. (2), Киричук М.Л. (2), Степанчук Є.М. (2), Кундеус І.С. (2). За останні 5 років здобуто 2 призових місця у обласному етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, 3 – у обласному етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді  ім. Т. Шевченка. Значно зросла кількість відмінних та добрих результатів у Всеукраїнському конкурсі юних фізиків «Левеня», Міжнародному математичному «Кенгуру», природничому «Геліантус».

Прапор україни

Актуально

Цікава інформація

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання