09/02 2014
«Формування інноваційної грамотності вчителів як важливого чинника створення успішного освітнього середовища»
Актуальні
завдання
|
Способи розв’язання завдань
|
2014-2015 н.р.
Підготовчий етап (червень-вересень)
|
Психолого-педагогіна підготовка колективу. Визначення проблеми.
|
- Планування роботи гімназії.
- Засідання педагогічної ради «Про підсумки роботи гімназії в 2013-2014 н.р. і завдання педколективу на 2014-2015 н.р.».
3. Педагогічна діагностика, анкетування вчителів.
|
І етап
|
Теоретичне обґрунтування науково-методичної теми та шляхи її реалізації.
|
- Вивчення літератури з теми.
- Робота методичної ради.
- Діяльність кафедр, творчих груп.
- Оперативно-методична нарада «Особливості роботи педколективу над науково-методичною проблемою».
- Психолого-педагогічний семінар «Успішне освітнє середовище».
- Проблемний науково-теоретичний семінар «Учитель як менеджер освітнього процесу».
- Педагогічний лекторій «Акмеологія як умова підвищення якості освіти».
- Конкурс «Урок року», «Виховний захід року».
- Оформлення інформаційного куточка в учительській.
- Педагогічні ради.
|
2015-2016 н.р.
ІІ етап
|
Теоретичне дослідження методичної проблеми.
|
- Робота творчих груп.
- Психолого-педагогічний семінар «Удосконалення педагогічної техніки».
- Семінар-практикум «Непередбачувана ситуація в педагогічній взаємодії».
- Педагогічний лекторій «Освітній потенціал теорії рішення винахідницьких завдань».
- Методичний тиждень «Інноватика в методиці проведення уроків і виховних заходів».
- Педагогічні ради.
- Декада педагогічної майстерності.
- Конкурс «Методичний Сезам».
- Конкурс «Урок року», «Виховний захід року».
- .Ярмарок педагогічної творчості «Творчий пошук».
- Діяльність методичної ради, кафедр.
12. Методичні виставки.
|
2016-2017, 2017-2018 н.р.
ІІІ етап
|
Практичне дослідження. Забезпечення психологічної готовності педагогічного колективу до практичної реалізації науково-методичної проблеми.
Творче впровадження ідей науково-методичної теми педагогічним колективом у практику роботи.
|
- Тренінг «Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей».
- Психологічний практикум «Основні правила щасливого життя».
- Семінар-практикум «Особистісне зростання вчителя».
- Психолого-педагогічний семінар «Інтерес у навчанні. Інтеграція навчання».
- Методичний тиждень «Стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках».
- Конкурс педагогічної майстерності «Педагогічний невдаха – це не я».
- Конкурс «Урок року», «Виховний захід року».
- Декада педагогічної майстерності.
- Ярмарок педагогічної творчості «Творчий пошук».
10. Педагогічні ради
11. Науково-практична конференція по підсумках роботи творчих груп.
12. Майстер-клас для керівників проектно-дослідницьких робіт «Від дослідника вчителя – до дослідника учня».
13. Панорама творчості за участю старших учителів та вчителів-методистів «Наш бренд – педмайстерність і талант».
14. Захист самоосвітніх проектів «Педагогічний Еверест».
15. Тренінг-гра «Справжній учитель. Хто він?».
16. Діяльність творчих груп, методичної ради, предметних кафедр.
|
2018-2019 н.р.
IV етап
|
Дослідження результатів роботи, узагальнення та впровадження досвіду у практику роботи гімназії.
|
- Педрада-звіт «Підсумки колективної роботи над науково-методичною проблемою».
- Узагальнення досвіду роботи вчителів з науково-методичної проблеми.
- Методичні виставки.
- Конкурс «Урок року», «Виховний захід року».
- Ярмарок педагогічної творчості «Творчий пошук».
- Випуск інформаційно-аналітичного збірника.
- Фестиваль педагогічної майстерності «Через творчість до успіху».
- Методичний захід «Зустріч метрів педагогіки в освітньому мегаполісі».
9. Діяльність методичної ради, предметних кафедр.
|
|
|
|