Для того, щоб підтримати, часто достатньо просто вислухати людину та бути поруч. Ось декілька порад як слухати для того, щоб підтримати:
Ефект річниці відчувається, як повторне переживання того, що було колись травмуючим. Ми знов і знов на всіх рівнях можемо програвати в пам’яті і відчувати те, що відбувалося. І саме зараз в ці дні у нас може бути багато нагадувань.
Практичні поради щодо проживання "синдрому річниці" виклала на своїй сторінці у Facebook психологоиня Світлана Ройз.
Дослідження британських учених виявили, що чим більше часу діти у віці 10 років проводять у соціальних мережах, тим більше погіршується їхнє психічне благополуччя в підлітковому віці від 10 до 15 років.
"Колошкільне практичне Дитинознавство військового часу" - методичка для батьків та вчителів. Психолог Світлана Ройз структурувала те, до чого нам – батькам, вчителям, директорам шкіл зараз потрібно бути готовими. При будь-якому форматі навчання. Вона створила просту методичку з непростої теми. Про те – що може зараз проявлятись і що ми можемо робити.
Поради педагогам, як працювати з дітьми-переселенцями
Як подолати невизначеність? Чи взагалі це можливо в таких умовах? Жахлива реальність привела нас до психологічної невизначеності та дала нові дози вакцини до неї. Зараз складно спрогнозувати плани та події майбутнього, а в деяких випадках неможливо. Якщо акцентуватися на питаннях, які поки що не мають відповіді, наш мозок майже автоматично зберігає наші емоційні реакції. Не розуміння викликає автоматичну тривогу, ненависть, злість, відчай. Такий собі регрес в емоціях. Як результат - виснаження.
Еще статьи...
- Педагог має навчати!
- Адаптація десятикласників до навчання
- 14 нестандартних способів заспокоїти нерви
- Вихід із карантину: підготовка та адаптація
- Як підтримати дитину у період завершення навчального року: психологічна пам'ятка для педагогів та батьків
- Пережити карантин: 5 порад для вчителів
- Дихальні техніки для подолання хвилювання, тривоги, страху
- Корисні фізкультхвилинки для покращення мозкової діяльності
- Діагностичний опитувальник професійного самовизначенння
- Стрес. Причини стресу