Цю тезу Софії Русової досліджували учасники методичного об'єднання класних керівників на тренінговому занятті «Формування ціннісного ставлення учнівської молоді до мистецтва».
Поняття «цінності», їх особливість з мистецької точки зору та шляхи реалізації завдань з формування ціннісного ставлення до мистецтва були проаналізовані головою методичного об'єднання Ульяновою Г.О. Практичне завдання – створення орієнтовної схеми проведення виховного заходу з теми для класу певної вікової категорії – виконували класні керівники, об'єднані у групи за паралелями класів.
Для учнів 5-6 класів учителі обрали інтерактивний захід «Намисто унікальності», в ході якого кожна дитина має можливість презентувати свої захоплення у сфері мистецтва. Класні керівники 7-8 класів розробили гру-квест з елементами інсценізації та проектної діяльності. Запропонований сценарій викликав жвавий інтерес присутніх, оскільки може бути використаний за іншого тематичного наповнення.
Для старшокласників було обрано форму тренінгового заняття на основі домашніх проектів «Мистецтво по-новому».
На завершення заходу всі учасники методичного об'єднання взяли участь у майстер-класі з виготовлення кавової свічки, який додав заняттю ще більше позитивних емоцій.