Не менш важлива увага приділяється розвитку мистецьких, літературних, художніх, музичних здібностей. Гімназисти демонструють найкращі свої таланти у конкурсі естрадної пісні «Юна зірка», «Знай і люби свій рідний край», Всеукраїнських тематичних конкурсах малюнків, конкурсі читців-декламаторів, драматичних колективів «Україно, любий край!», екологічних агітбригад, «Кращий читач», військово-спортивній патріотичній грі «Джура». Учасники хореографічного ансамблю «Веснянка» впевнено виступають і здобувають нагороди у міжнародних конкурсах і фестивалях.
У закладі функціонують гуртки «Літературна студія», «Юні краєзнавці» (вч. Ульянова Г.О.), Музична студія (Прохно Т.В.), «Художній розпис» (Грановська О.П.), «Зірниця», «Джура» (Максимюк П.Р.), «Хореографічна студія» (Нездюр Н.В.), «Самореалізація та соціалізація підлітка» (Сопронюк С.Є.).
Уважаю за необхідне наголосити, що головним завданням педагогічного колективу є надання учням можливостей для реалізації індивідуальних творчих потреб, забезпечення умов для оволодіння практичними вміннями й навичками наукової, дослідницько-експериментальної, конструкторської діяльності, певного рівня професійної підготовки.
Одним із шляхів розв’язання проблеми обдарованості є створення наукових учнівських товариств, головним завданням яких є створення наукових учнівських товариств, головним завданням яких є дати учневі змогу розвинути свій інтелект у самостійній творчій діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей і нахилів. Однак в умовах посиленої економії бюджетних коштів, коли зменшено години на проведення факультативних курсів за вибором, гурткову роботу, МАН, фінансування цієї ділянки роботи не обговорюється і обумовлене.
Одним із важливих напрямів роботи з вищезазначеної проблеми є постійний психологічний патронаж усіх учасників навчально-виховного процесу. Так, наприклад, психологічною службою створено банк різноманітних тестових програм щодо психологічного супроводу розвитку інтелектуально та творчо обдарованих школярів, які дозволяють максимально розвивати здібності кожної дитини. В умовах навчального закладу.
В освітньому просторі гімназії досить актуальним є питання підтримки обдарованої молоді. Удосконалюємо механізм стимулювання обдарованих учнів. Щорічно на святі Останнього дзвоника або на Дні обдарованості переможці міських, обласних, Всеукраїнських олімпіад, конкурсів, змагань отримують грамоти та дипломи.
У закладі створено банк даних у якому вміщено фотографію дитини, коротку розповідь про її захоплення, грамоти, дипломи за участь і перемогу у конкурсах, змаганнях. Учні з гордістю приносять ці матеріали.
Рейтингова система оцінювання діяльності учнів, дає можливість для визначення кандидата на найвище звання гімназії «Гімназист року».
Популяризації дитячої творчості сприяє і друк кращих творчих робіт гімназистів (за сприяння Дубенської міської ради) у збірці «Зорі народжуються на землі».
Не менш вагомими є і спортивні здобутки учнів гімназії.
У новій політичній ситуації, яка склалася в Україні, можна простежити дві тенденції, які домінують: по-перше, відродження національної самосвідомості, української культури й мови, виховання громадянина України; по-друге, прагнення до інтеграції у світове, європейське співтовариство. Процеси перебудови в Україні обумовили нові тенденції в розвитку освіти.
Потреба суспільства у творчих, діяльних та обдарованих, інтелектуально розвинених громадянах, оновлення національної свідомості, відродження духовності викликали необхідність появи нових концепцій шкіл. Загальна інтелектуальна обдарованість викликає найбільший і цілком зрозумілий інтерес у нашій країні. Іноді цих дітей ми називаємо коротко – обдаровані діти.
Обдарованість дитини… Що це таке? Можливо, це своєрідна Божа іскра, яку треба відшукати в її душі й допомогти не тільки не згаснути, а спалахнути полум’ям. Тому кожен учитель часто запитує себе: «Як знайти та визначити обдарованість?» Адже через свою зайнятість, брак інформації та методичної підтримки він обмежений у виборі інструментарію, який допоміг би дати відповідь на це запитання.
Обдаровані діти наділені високим творчим потенціалом і високим рівнем розвитку здібностей. Робота з обдарованими дітьми потребує спеціального підходу та включає в себе багато етапів. Тому ми створили модель роботи з такими дітьми. (Демонструється слайд)
«Діти тим талановитіші та розумніші, чим більше можливостей бути талановитими й розумними ми їм надамо. А ще більш важливо – не нашкодити.» (О.Грединарова).
- << Назад
- Вперёд