04/03 2015
1.Загальні відомості про клас: кількість учнів, дівчат, хлопців.
2.Соціально-психологічні особливості учнів.
- Соціометричний статус (на основі даних соціометрії): лідери, товариші, ізольовані, зневажені. Як здійснюється опора на лідерів?
- Ставлення до громадського життя, участь у справах класу, школи окремих учнів, класу вцілому.
- Охопленість учнів гуртковою роботою.
- Рівень учнівського врядування, органи врядування. Організаторські здібності учнів класу.
3.Особистісні риси учнів класу.
- Мотиваційне середовище: інтереси, ідеали, переконання.
- Самосвідомість: прагнення, самооцінка.
- Особливості темпераменту. Моральні якості.
- Особливості психологічного стану окремих учнів.
4.Пізнавальні особливості учнів класу.
- Особливості сприйняття, пам'яті, уваги, мислення, уяви.
- Рівень інтелектуального розвитку.
5.Участь батьків у житті класу, школи.
6.Педагогічні висновки. Завдання, на виконання яких буде спрямована робота з класним колективом (формулюються з огляду на характеристику класу).