Компетентнісний підхід орієнтований на формування у учнів не просто набору знань і вмінь, а й умінь застосовувати їх у різних життєвих ситуаціях, приймати рішення та відстежувати власний прогрес. Учитель математики Скворцова Світлана вважає, що у контексті навчання математики в 6 класі цей підхід стає особливо актуальним: учні переходять до більш абстрактного мислення, розвивають логічне та алгоритмічне мислення, а також набувають навичок самостійного навчання.
Педагог вирішила зацікавити шестикласників темою «Коло, довжина кола. Круг, площа круга» через реальну життєву ситуацію і запропонувала учням уявити себе у ролі лісників, перед якими стоїть конкретне завдання: виміряти об’єм стовбура дерева, визначити площу пеньків зрізаних дерев. Уявним лісом стала зелена зона подвір’я ліцею. Діти із задоволенням працювали з індивідуальними картками, практично застосовуючи математичні інструменти у реальному житті. Вчителю вдалося створити середовище, яке сприяє більш глибокому та гнучкому засвоєнню матеріалу, переконує у значущості математики для повсякденного життя, де учні відчувають безпеку для помилок і сміло висловлюють власні стратегії. Позитивні відгуки дітей про урок додають натхнення для реалізації нових ідей компетентнісного підходу у навчанні.
