Layout

Cpanel

Загальнонавчальні уміння читача



 

      Критерії сформованості суб’єктності учня читача:

  • ставлення до читання,рівень читацької активності;
  • здатність до когнітивного і смислового прочитання тексту,до діалогічного спілкування(з автором,героями,учителем,однокласниками, самим собою)
  • сприйняття художнього твору як естетичного явища;
  • прагнення до читацького самовдосконалення,з читацького саморозвитку і самотворення;
  • розвиток критичного мислення ( здатність критично сприймати будь-яку інформацію у поєднанні з толерантним ставленням до думки Іншого,уміння чути й поважати її);
  • володіння управлінським циклом;
  • сформованість рефлексивних умінь:усвідомлення себе як читача(рівень читацьких якостей,читацького розвитку загалом),наявність образу « Я – читач ідеальний», «Я - читач бажаний».

Отже,учитель повинен приходити на урок насамперед як читач і помічник такого ж,але менш досвідченого читача у його прагненні відкрити і зрозуміти автора,твір ,себе. Має бути спрямована установка зробити навчальний матеріал предметом спілкування,діалогу. Тоді школяр буде приходити на урок літератури для того,щоб через твір пізнати самого себе .Адже до себе можна прийти тільки через співпереживання.

Слайд1

Слайд2

 

 Слайд3

Слайд4

 

 

Прапор україни

Актуально

Цікава інформація

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання